لیست محصولات برند سینت ایوز فروشگاه زیوا

دسترسی سریع

برند سینت ایوز

برند St.Ives با بیش از 25 سال قدمت یکی از برند های محبوب و جهانی تولید کننده لوازم بهداشتی بشمار میرود.

برند سینت ایوز دارای خط تولید محصولات با کیفیتی از محصولات مراقبت از پوست با الهام از طبیعت بوده و میتوان گفت عمده فرمولاسیون ها و تولیدات آنها ارگانیک میباشد.

سینت ایوز به شما محصولاتی را پیشنهاد میکند که بهترین عناصر طبیعت را با فرمول هایی که حس طبیعی و نچرال بودن را به شما القا میکند. این محصولات بدون عارضه و ایجاد حساسیت پوست شما را لطیف و جوانتر میکند.

وبسایت رسمی سینت ایوز:

www.stivesbeauty.co.uk

در این برگه میتوانید لیست محصولات و قیمت فروش محصولات سینت ایوز را مشاهده و به بررسی مشخات و خواص و عوارض آنها بپردازید. سپس بعد از انتخاب محصول مورد نظر را خرید فرمایید.

در فروشگاه اینترنتی زیوا محصولات سینت ایوز اصلی همراه با تضمین اصالت و سلامت کالا ارائه و با پایین ترین قیمت بازار به فروش میرسد. جهت مشاوره نیز میتوانید با تماس برقرار نمایید.

لیست محصولات برند سینت ایوز
لیست محصولات برند سینت ایوز

محصولات سینت ایوز ساخت کجاست؟

شرکت چند ملیتی سینت ایوز  آزمایشگاه کوچکی را در شهر سیون سوئیس نگهداری می کند و بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه طبیعی کشور سوئیس را برای تهیه محصولات زیبایی خود وارد می کند.

اما دفتر مرکزی شرکت سینت ایوز  و کارخانه اصلی و خطتولید آن واقع در آلپاین و کشور ایالات متحده آمریکا واقع در ایالت کالیفرنیا، چتسورث است.

دلیل نام گزاری برند St.Ives چیست ؟

سینت ایوز نام خود را از یک کلیسا و افسانه قدیمی با همین نام برگرفته است.

کدام شرکت مالک سینت ایوز است؟

یونیلور با کمپانی 3.7 میلیارد دلاری شرکت والد سنت ایوز و شرکت آلبرتو کالور را به دست آورد.

لوگو شرکت یونیلور مالک سینت ایوز
لوگو شرکت یونیلور مالک سینت ایوز

در سینت ایوز تمامی مرطوب کننده ها ، اسکراب ها و عصاره های 100% طبیعی استفاده میشود ، تا شادی و سرزندگی طبیعت در روح و جان محصولات پوستی قرار داده شود، و پوستی نرم و با طراوت و روشن را به شما هدیه دهد! این مهمترین هدف این برند میباشد.

به همین دلیل با استفاده این محصولات میتوانید ظاهر، زیبایی و حس پوست واقعی و طبیعی خود را جشن بگیرید.

مواد طبیعی استفاده شده در محصولات سینت ایوز

این برند عناصر سازنده و مواد اولیه خود را در سرتاسر جهان و از بهترین مواد اولیه تهیه میکنند. شامل :

زرد آلو
این برند زردآلو های مورد استفاده در محصولات خود را از کالیفرنیا تهیه میکنند. و سپس آبمیوه آنها را گرفته و از هسته پوست آنها اسکراب زردآلو سینت ایوز را تهیه میکنند.
گردو
پودر پوسته گردو خرد شده را در اسکراب گردو سینت ایوز مورد استفاده قرار میگیرد و گردو های استفاده شده از در کالیفرنیا پرورش داده شده و آسیاب میشوند و برای لایه برداری های عمقی مفید و مورد استفاده هستند.
چای سبز
آیا میدانستید که چای سبز دارای فواید پوستی میباشد؟ برند سینت ایوز چای سبز مورد استفاده در محصولات خود را از چین تهیه میکنند. جایی که با روش های قدیمی چینی و زمانبر پرورش داده میشوند.
جو دوسر
جو دوسر برای تسکین پوست بسیار مفید است و خاصیت ضد التهابی فوق العاده ای دارد. این محصولات در آمریکا پرورش یافته و پس از پودر کردن در آب خیسانده شده و سپس فیلتر میشوند. این ماده طبیعی به دست آمده در اسکراب ها و شونیده های بدن مورد استفاده قرارمیگیرد.
ناگیل
این محصولات نارگیل مورد استفاده خود را از کارائیب و سریلانکا و آفریقا تهیه کرده و از کدام از قسمت های نارگیل در محصولات متعدد خود استفاده میکنند.
از عصاره شیره نارگیل در لوسیون ها و مرطوب کننده استفاده میشود. همچنین از پوسته خرد شده آن در اسکراب نارگیل سینت ایوز جهت لایه برداری ملایم و از روغن بدست آمده از نارگیل جهت اسکراب های روغنی و آبرسانی های قدرتمند استفاده میشود.
زغال اخته
عصاره زغال اخته شبیه به یک جواهر در مواد طبیعی مناسب برای پوست میدرخشد و معروف به امگا بوده و در لوسیون ها مورد استفاده قرار میگیرد. جدای از خواص درمانی بسیاری که دارد از بوی بسیار مطبوعی نیز برخوردار میباشد.
شرکت سینت ایوز زغال اخته مورد استفاده در محصولات خود را از آمریکا تهیه میکنند.