قوانین و مقرارات

[ultimate_heading main_heading=”شرایط حمل و تحویل کالا” spacer=”line_only” line_height=”2″ line_color=”#dd9933″][/ultimate_heading]

​اولین​ هدف  زیوا رضایت کامل شما می باشد. به این منظور امکان بازگشت کالاهای مجاز تا 7 روز از زمان تحویل امکان پذیر است.

گروه‌های کالای ارایه شده در وب‌سایت زیوا ، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند مانند کالاهای  پرده و روتختی ، پوشاک و کفش، لوازم خانگی غیربرقی، عطر و ادکلن، زیورآلات و اکسسوری، لوازم آرایشی و بهداشت و مراقبت، لوازم شخصی برقی و غیربرقی،  دارای گارانتی و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند. همچنین اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف زیوا همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول 7 روز ضمانت بازگشت نیستند. برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، زیوا  7 روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.

خواهشمند است کالا را فقط از طریق پست جمهوری اسلامی به صندوق پستی 54884-67961  به صورت پس‌کرایه (کرایه در مقصد) ارسال نمایید. در صورتی که هزینه بازگشت را پرداخت نموده اید، رسید را همراه با محصول ارسال نمایید.زیوا هزینه شما را پرداخت خواهد کرد، همچنین تا زمان رسیدن کالا به دست ما کد رهگیری مرسوله را نزد خود نگه دارید.

لطفاً توجه داشته باشید:

– باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، فریزر، آبسردکن، مایکروویو و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.

لطفا جهت جلوگیری از بروز هرگونه سوء تفاهم احتمالی، هنگام تحویل کالا، حتما موارد ذیل را رعایت فرمایید: هنگام تحویل گرفتن، قبل از بازکردن کالا، اطلاعات درج شده روی بسته را با دقت مطالعه فرمایید تا با مدلی که شما در سفارش خود انتخاب کرده اید مطابقت داشته باشد. درصورت وجود مغایرت در مواردی از قبیل: مدل، رنگ، ظرفیت و گارانتی درج شده در سفارش، باید از باز کردن بسته بندی خودداری نموده و مغایرت را حداکثر تا 24 ساعت به تیم خدمات مشتریان اطلاع داده تا مشکل شما در سیستم ثبت و هماهنگی های لازم جهت فرستادن کالا به بامیلو صورت گیرد. چنانچه بعد از باز کردن بسته بندی، مشخص گردید کالا دارای معایبی از قبیل روشن نشدن و هر گونه معایب ظاهری از جمله شکستگی، خراشیدگی و … باشد، خریدار موظف است ظرف کمتر از 24 ساعت از زمان تحویل، با خدمات مشتریان تماس گرفته و مشکل خود را اطلاع دهد و درصورتی که کالای خریداری شده دارای ایراد فنی، مشکل نرم افزاری باشد، می بایست ظرف مدت 7 روز از تاریخ تحویل کالا به خدمات مشتریان زیوا اطلاع داده شود. پس از اطلاع مشتری و پیگیری بخش خدمات مشتریان و درصورت تایید کارشناس فنی مبنی بر بازگرداندن کالا، شما می توانید کالای خود را طبق شرایط ذکر شده در فرآیند بازگشت کالا، بازگردانید. هنگامی که کالای شما به تیم کارشناسی فنی تحویل داده شود، بررسی صورت گرفته و نتیجه از طرف تیم خدمات مشتریان به شما اعلام می گردد. در این حالت، با توجه به نوع مشکل کالا، به یکی از سه حالت ذیل به شما پاسخ داده خواهد شد: 1- درصورتی که خرابی ذاتی باشد، کالای معیوب با کالای سالم جایگزین و برای مشتری ارسال می شود یا درصورت ناموجود بودن، مبلغ کالا به مشتری عودت داده خواهد شد. 2- درصورتی که خرابی ناشی از استفاده نادرست مشتری باشد، مورد تایید زیوا نبوده و همان کالا مجددا برای مشتری ارسال می گردد در این صورت کلیه هزینه های جابجایی به عهده مشتری می باشد. 3- درصورتی که اختلال، ناشی از ایرادهای جزئی و نرم افزاری (قابل رفع با Update و Reset) باشد، کالای شما توسط زیوا به گارانتی تحویل داده شده و پس از اطمینان از اصلاح و سلامت دستگاه، به شما عودت داده می شود. خواهشمند است توجه فرمایید که پس از زمان 7 روز، زیوا هیچ گونه مسولیتی در قبال کالای خریداری شده ندارد و شما می توانید شخصا درخواست خود را از شرکت گارانتی کننده پیگیری نمایید. در مورد کالای دیجیتال و الکترونیک، اگر کالا سالم و دقیقا مطابق سفارش باشد، به هیچ عنوان پس گرفته نمی شود.
بازگشت محصول خریداری‌شده به زیوا جهت استفاده از خدمات گارانتی بعد از بازه 7  روز برعهده خریدار است. لازم به ذکر است، جهت بهره‌مندی از خدمات پس ار فروش، سلامت کارت گارانتی و رسید تحویل کالا الزامی‌است. همینطور، محصول می‌بایست در بسته‌بندی اصلی خود ارسال گردد. ( زیوا مسئولیتی در قبال محصولاتی که با بسته‌بندی اصلی و سالم ارسال نشده‌اند ندارد).

  • درمورد پوشاک بانوان، آقایان و کودکان، در صورت مطابقت نداشتن کالا با سفارش، زدگی یا پارگی، بدون اینکه برچسب کالا جداشده باشد،بدون بوی عطر،بدن و کاملا مطابق بسته ارسالی تا قبل 7 روز می توانید کالای خود را با هماهنگی تیم خدمات مشتریان برگشت دهید.
  • لوازم آرایشی و بهداشتی، لباس زیر و عطر به هیچ عنوان به دلیل موارد بهداشتی قابل برگشت نمی باشد.
  • در مورد اسباب بازی در صورتی که پکیج کالا باز نشده باشد امکان مرجوعی وجود دارد .
  • در خصوص پرده  به دلیل ماهیت فتوشانل بودن و چاپی ‌آن قابل برگشت نیست.
  • به هر دلیلی که اثبات شود که اشتباه از جانب ما بوده است هزینه ی حمل کالای بازگشتی با خوشحالی به شما بازپرداخت خواهد شد.
  • برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه ارسال شود و یا می توانید به صورت پس کرایه و پرداخت هزینه حمل در زمان تحویل توسط زیوا کالا را به آدرس بامیلو برگشت بزنید .
  • در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان زیوا ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود
[ultimate_heading main_heading=”شرایط ارسال” spacer=”line_only” spacer_position=”bottom” line_height=”2″ line_color=”#dd9933″][/ultimate_heading]

بستگی به نوع کالای انتخاب شده دارد.  پس از تامین کالا، با توجه به نحوه پرداخت، از طریق پست جمهوری اسلامی ایران، تیپاکس، پیشتاز و چاپار ارسال خواهد شد. تیپاکس و پست جمهوری اسلامی ایران در پرداخت نقدی، پیشتاز و چاپار در پرداخت آنلاین مقدور خواهد بود – و همچنین میتوانید با کارشناس فروش خود در این خصوص مشورت و پرسش کنید.

بسته به محصول و مسافت متفاوت میباشد – با قیمت پست و باربری کار میشود

بله – اما ممکن است بسته به محصول های انتخابی ‌آیتم هایی که سریعتر جسته میشوند را زودتر ارسال کنیم ، و در داخل بسته شما یک کارت جهت اطمینان خاطر شما از این فرایند قرارداده شده است.

  • در صورت یکی بودن آدرس ایمیل ها و یکسان بودن آدرس، شما می توانید با تماس با  خدمات مشتریان درخواست خود را اعلان نمایید. توجه داشته باشید باتوجه به تامین کالا از تامین کنندگان متفاوت زمان ارسال با این روش میتواند بیشتر طول بکشد.

قبل از ارسال کالا از طرف تیم ارسال شما پیامک و یا تماسی حاوی زمان ارسال دریافت میکنید. در صورت تغییر آدرس می توانید با پشتیبانی زیوا تماس بگیرید.

  • اگر به هر دلیلی سفارش کنسل شده از سمت شما دوباره ارسال شده است، لطفا از مامور پست تحویل نگرفته و از دریافت امتناع نمایید. اگر به هر دلیلی در آن زمان تحویل گرفتید، خواهشمندیم شرایط بازگشت کالا را مطالعه فرمایید.

برگه تحویل کالا در واقع سندی است که  زیوا آن را به هنگام تحویل کالا به شما، در اختیارتان خواهد گذاشت. این برگه فهرستی از انتظارات زیوا از شما به هنگام دریافت و پذیرش کالاست. زیوا فرض می‌کند که شما به عنوان مشتری با امضای این برگه، از شرایط و ضوابط پذیرش کالا و بازگرداندن آن مطلع هستید. بر این اساس از شما انتظار می‌رود که پیش از پذیرش سفارش خود، کالای ارسالی را به طور کامل و درست بررسی کنید و از تطابق اطلاعات روی جعبه با کالایی که در سایت ثبت کرده‌اید، اطمینان حاصل کنید. با این حال اگر در زمان شروع استفاده از محصول به مشکلی برخوردید، خوشحال خواهیم شد که برای حل آن با تیم خدمات مشتریان زیوا تماس بگیرید.

خیر. متأسفانه طبق شرایط و ضوابط زیوا برای تعویض و یا بازپس‌گرفتن کالا به خاطر مشکلاتی که در هنگام تحویل قابل مشاهده است و دلایل مشخص بر روی بسته‌بندی کالا، امکان‌پذیر نیست. خواهش می‌کنیم به این نکته توجه داشته باشید که شما با امضای برگه تحویل کالا، سفارش خود را پذیرفته‌اید و تنها در صورتی که در هنگام استفاده از آن به مشکلی خوردید، می‌توانید از تیم خدمات مشتریان زیوا کمک بخواهید. در این صورت همکاران ما خوشحال خواهند شد که برای برطرف شدن مشکل شما را یاری کنند.

[ultimate_heading main_heading=”با اطمینان خرید کنید” spacer=”line_only” spacer_position=”middle” line_height=”2″ line_color=”#dd9933″][/ultimate_heading]